10 Haftalık Program Öncesi:
Obezite,insülin direnci, çok zor kilo verme ,saçlarda dökülme,tırnaklarda kırılma, yemeklerden sonra rahatsız edici şişkinlik,uyuklama,enerji düşüklüğü,sık sık grip nezle olma,hüzünlü ruh hali,kendini sabote etme,yargılama hali.
10 Haftalık Program Sonrası:
Kerem Bey’le görüşmem bana tavsiye edildiğinde hemen kabul etmemiştim. Çünkü programı uygulayabileceğimden emin değildim.Sanki üzerimde senelerin yorgunluğu … Devamlı süregelen zorunluluklar ve kurallara bir yenisini daha eklemek istemiyordum. Birgün farkettim ki artık içinden çıkılmaz bir haldeyim. Hayatımın en yüksek kilolarındayım.O kadar ki tartılmıyorum! ( 127 kg. kadar olabilir!
) İlk kırılma noktam Kerem Bey’i aradığım gündü diyebilirim. Zaten konuşma şekli ve yaklaşımı sizi cesaretlendirip motive ediyor. Bir bakıyorsunuz ki programa adapte olmuş ve içindesiniz. Sonra keyifli ve neşeli farkedişler başlıyor. İlk farkettiğim yüzümde oluşan beze tarzı sivilcelerin yok olması oldu. Sonra,kırılmaktan uzayamayan tırnaklarımın,artık sağlam bir şekilde uzayabildiklerini farkettim.Yorgunluk halim,uyuklamalarım kalkmıştı. Üstelik kilo da veriyordum! Bu sırada ikinci kırılma noktam gerçekleşti.Senelerdir kendimi tanımaya, çözmeye ,geliştirmeye çalışıp eşeledim.Size bu teknikleri saymayacağım bile! Artık tam kendimi biliyorum ve tanıyorum derken…Kendime yaptığım bu sabotajların boş olduğunu anladım.Esas benin, yani öz farkındalığın yoluna girdim. Artık sanki farklı bir hayata başladım.
Programın son günü babamın rahatsızlığı sebebiyle aile doktorumuza gittim. Düşük bağışıklığımı kuvvetlendirmem, kilo vermem ve depresif halimden çıkmam için, işe yaramayan tonlarca ilaç, test ve tavsiyeyle neredeyse her ay ziyaret ettiğim adamcağız, uzun bir aradan sonra beni görünce şaşırdı. Bana söylediği “Ne yapıyorsan devam et!” oldu. ![]()
Şu anda 116 kiloyum. Antidepresan ve birçok ilaç tarih oldu. Bu yeni yolculuğu ben sevdim. Kendini rahat,huzurlu,sağlıklı ve merkezde hisseden kim sevmez ki!
Teşekkürler Kerem Bey! ![]()
Ben kendimden vazgeçsem de siz benden vazgeçmediniz. Beni benle tekrar buluşturdunuz.
Sanki bir çekilişten bitmeyen bir seyahat kazandım. Daha yolum var biliyorum.Hep de olacak
İyi ki varsınız!
